2 Mayıs 2012 Çarşamba

Müzik dünyasından moda

Ünlüleri çekiştircem bugün de. İyilerden başlamak istiyorum. Hindi Zahra. Raflarda uzun süre kaldı ancak ilk başlarda adını duyuramadı. Lakin son anda büyük bir çıkış yaptı ve çok başarılı bir şarkıcı. Geç farkettim kendisini, üstelik yeni müzikler keşfetmeye bayılırım. Neyse herkes hata yapar. Hepiniz dinlememiş bile olsanız adını orda burda mutlaka duymuşsunuzdur yine de kim bu Hindi Zahra? diyorsanız. Farklı ve hoş bir yüzü olduğunu düşünüyorum. Tarzını da kendime çok yakın hissettim hep. Şarkıları huzur verdiği gibi kalkıp oynayası da geliyo insanın.
 Kızılderili desenli ya da deri şeyler hoşuma gider hep. Kendimi yakın hissetmemden. Atalarımdan gelen bi şey olsa gerek. Hindi Zahra'da da var zaten bi kızılderili tipi. 

 Sivri burun ayakkabıdan oldum olası nefret etmişimdir. Gerçi moda dünyasına tekrar geri döndü. Çok nadiren beğendiğim modeller oluyo ama alıp giyceğimi düşünmüyorum. Chanel'in eski modellerinden başarılı tasarımları var. Yine de soldaki yeşilli kırmızılı desenli ayakkabı hoşuma gitti. 

Üstteki triko ve ayakkabılar Artc Paris tarafından tasarlanmış. Hindi Zahra'nın tasarımcısı.



Bir diğer bahsetmek istediğim moda ikonu ise Florence Welch. Indie-pop grubu Florence and The Machine'in solisti. Gruba da ayrı bayılıyorum zaten. Müzik dünyasında adını duyurduğu kadar moda ikonlarının da en önemlisi. Dergi kapaklarından düşmüyor kadıncağız. Kıskanıyorum valla, neyse. Hatta Vogue'un Türkiye'de, İngiltere'de, Paris'teki sayılarına bile bi kaç kez kapak oldu hala da olmakta.






 Kızıl saç beyaz ten, daha fazla söze gerek yok.
Tasarımcıları saymaya kalksam sayamam yani. Chanel, Hannah Marshall, Alexander McQueen, Givenchy.  Frida Giannini tarafından ''mükemmel Gucci kızı'' olarak adlandırılan birinden bahsediyoruz zaten. Gelin olsa ne giycek acaba...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder